Takip mesafesi önemli! Bir sürücü seyir halindeyken kalp krizi geçirdi

Bursa’nın Mudanya ilçesinde seyir halindeyken aniden fenalaşan otomobil sürücüsü, aracını güçlükle yol kenarına park etti. Kalp krizi geçirdiği belirlenen sürücü, arkadaşının ihbarı üzerine hastaneye kaldırıldı.

Bursa’nın Mudanya ilçesi Engin Adıyaman Caddesi’nde seyir halinde bulunan bir otomobilin sürücüsü, direksiyon başında fenalaştı. Kalp krizi geçirdiği anlaşılan sürücü, büyük çaba göstererek aracını yol kenarına park etmeyi başardı.

O esnada araçta bulunan arkadaşı, durumu fark ederek hemen 112 Acil Sağlık ekiplerine haber verdi. Kısa sürede olay yerine gelen sağlık ve polis ekipleri, sürücüye ilk müdahaleyi yaptı.

Kalp krizi geçirdiği belirlenen sürücü, ambulansla Mudanya Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Polis ekipleri de bölgede güvenlik önlemleri aldı.

Hastanede tedavi altına alınan sürücünün sağlık durumunun netleşmesi için çalışmaların sürdüğü öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

ATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş Olabilir
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı