Suyu bitti denilen İstanbul'un bazı ilçelerini su bastı

İstanbul Büyükçekmece'de etkili olan sağanak nedeniyle 2 evi su bastı.

Pınartepe Mahallesi Turgut Özal Bulvarı üzerindeki 3 katlı binanın bodrum katında bulunan 2 daireyi sağanak sonrası su bastı.

Daire sahiplerinin ihbarı üzerine olay yerine gelen Büyükçekmece Belediyesi ekipleri, evlerdeki suları tahliye etti.

Baskın nedeniyle dairelerde hasar oluştu.

Öte yandan ev sahipleri Coşkun Bakkal ve Nahide Balcı, uzun süredir oturdukları dairelerinde böyle bir olayla karşılaşmadıklarını ve İSKİ'nin geçen hafta yaptığı kanalizasyon çalışmasının hatalı olması nedeniyle baskın yaşandığını iddia etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

İSTANBUL Haberleri

Boğaz'dan kritik geçiş! Saipem 7000 Geçiyor!
Hazırlık yapılırken bina kendiliğinden çöktü! Hasar büyük
Piknikçilere kızan muhtar hendek kazdırdı
İstanbul Boğazı’nda Turkuaz Renk Şöleni: Nedeni Belli Oldu
İstanbul'da Orman Yangını Alarmı: Kurumuş Otlar İçin Acil Talimat!