Suudi Arabistan Kralı tatilde

Selman bin Abdulaziz'in, bir aylığına Fas'a gittiği iddia edildi

RİYAD (AA) - Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdulaziz'in, bir aylık tatil için ülkeden ayrıldığı ve yerine vekil olarak Veliaht Prens Muhammed bin Nayif'i atadığı bildirildi.

Krallık divanından yapılan açıklamada, Kral Selman bin Abdulaziz'in, bir ay sürecek tatil için beraberindeki çok sayıda yetkiliyle Cidde'den ayrıldığı ve dönene kadar yerine birinci Veliaht Prens Muhammed bin Nayif'in tayin edildiği belirtildi.

Yerel kaynaklar, Kral Selman'ın, Fas'ın Tanca kentine gittiğini ve bu bir aylık sürede, oğullarından birinin düğün törenini yapacağını iddia etti.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek