Süt emmeyen bebeğine kızdı

Psikolojik sorunlar yaşayan anne C. K., 8 aylık bebeğinin süt emmemesi üzerine kendisini bıçakla göğsünden yaraladı

Konya'da uzun süredir süt emziremediği bebeği yüzünden psikolojik sorunlar yaşadığı iddia edilen anne C. K., kendisini bıçakla göğsünden yaraladı. Olay, önceki gün saat 04.00 sıralarında Selahattin Eyyübi Mahallesi Bağlarbaşı Sitesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, bir çocuk annesi C.K. (33), 8 ay önce sezaryenle dünyaya getirdiği bebeğinin uzun süredir süt emmemesi üzerine psikolojik sorunlar yaşamaya başladı.


Önceki gün geç saatlerde ağlayan bebeğini emzirmek isteyen anne C.K, bebeğin süt emmemesi üzerine sinir krizi geçirerek mutfaktan aldığı ekmek bıçağıyla kendisini göğsünden yaraladı. Çığlıklar üzerine uyanan kocası E.K. (36), eşini mutfakta kanlar içinde buldu. Ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılarak ameliyata alınan C.K'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. E.K, eşiyle aralarında hiçbir sorun olmadığını belirterek, "Mutlu bir evliliğimiz var. Eşim bebeğimizin uzun zamandır süt emmemesi nedeniyle psikolojik sorunlar yaşıyordu, o yüzden kendisini bıçaklamış olabilir" şeklinde konuştu.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?