Suşehri'nde vefat eden zabıta memuru toprağa verildi

SİVAS (AA) - Sivas'ın Suşehri ilçesinde rahatsızlığı nedeniyle hastanede tedavi gören zabıta memuru hayatını kaybetti. Suşehri Belediyesinde zabıta...

SİVAS (AA) - Sivas'ın Suşehri ilçesinde rahatsızlığı nedeniyle hastanede tedavi gören zabıta memuru hayatını kaybetti.

Suşehri Belediyesinde zabıta memuru olarak görev yapan Nejdet Özder, yaklaşık 3 ay önce rahatsızlanarak Sivas Numune hastanesine kaldırıldı. Hastanede tedavi gören Özder, yaşamını yitirdi.

Özder'in cenazesi, Yalnızbağlar mahallesinde bulunan belediye asri mezarlığında toprağa verildi.

Cenaze törenine, Suşehri Belediye Başkanı Fazlı Yüksel, belediye personeli ve vatandaşlar katıldı.


Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL