Suşehri'nde 45 geçici işçi işe alındı

SİVAS (AA) - Sivas'ın Suşehri ilçesinde Toplum Yararına Çalışma Programı (TÇYP) kapsamında İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde çalıştırılmak üzere...

SİVAS (AA) - Sivas'ın Suşehri ilçesinde Toplum Yararına Çalışma Programı (TÇYP) kapsamında İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde çalıştırılmak üzere 45 kişi geçici işçi olarak işe alındı.

Çalışma ve İşkur İl Müdürlüğü tarafından İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünde isihdam edilecek 45 kişi, Halk Eğitim Merkezi Konferans Salonu'nda noter huzurunda çekilen kurayla belirlendi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Lokman Bulut, kura öncesi yaptığı açıklamada, TYÇP kapsamında işe alınanların 9 Ekim'de işe başlayıp 30 Haziran 2018'e kadar çalışacaklarını söyledi.

Bulut, işe alınan 45 kişinin ilçede bulunan okulların genel temizlik işlerinde görev yapacağını aktardı.

TYÇP kapsamında çalışmak için 378 kişinin başvuru yaptığı öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL