Sürüklenen teknedeki 4 kişi kurtarıldı

Bodrum'da yakıtı biterek sürüklenen teknedeki 4 kişi, Sahil Güvenlik Komutanlığı ekiplerince kurtarıldı

MUĞLA (AA) - Muğla'nın Bodrum ilçesinde yakıtının bitmesi nedeniyle sürüklenen teknedeki 4 kişi, Sahil Güvenlik Komutanlığı ekipleri tarafından kurtarıldı.

Sahil Güvenlik Güney Ege Grup Komutanlığı ekipleri, Karaada açıklarında gezinti ve sportif amaçlı denize açılan, içerisinde 4 kişinin bulunduğu "Mia DD" isimli teknenin yakıtının bitmesi nedeniyle sürüklendiği ihbarı üzerine harekete geçti.

Arama kurtarma çalışması başlatan Sahil Güvenlik botu, teknedekileri kurtardı.

Sahil Güvenlik botu tarafından yedeklenen tekne Bodrum Limanı'na çekildi.


Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ