Sürücülere sis uyarısı

ANKARA (AA) - Beypazarı İlçe Emniyet Müdürlüğü, ilçe genelinde 3 gündür etkili olan yoğun sis nedeniyle sürücüleri dikkatli olmaları konusunda...

ANKARA (AA) - Beypazarı İlçe Emniyet Müdürlüğü, ilçe genelinde 3 gündür etkili olan yoğun sis nedeniyle sürücüleri dikkatli olmaları konusunda uyardı.

İlçe Emniyet Müdürü Hüseyin Koca, yaptığı açıklamada, yoğun sis nedeniyle bazı noktalarda buzlanmaların meydana gelebileceğini kaydetti.

Sis nedeniyle görüş mesafesinin zaman zaman 20 metre ve altına düştüğünü ifade eden Koca, sürücülerin öndeki aracı takip ederken fren mesafelerini koruması uyarısında bulundu.

Koca, sürücülerin aşırı hızdan kaçınmaları ve trafik kurallarına uymalarını istendi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu