Abdülaziz Mahallesi Dursun Sokağı’ndan Keykubat Sokağı’na dönüş yapan araç sahipleri trafik polisi sürpriziyle karşılaşıyor. Dönüşün yasak olduğunu gösteren levhanın bakkal tentesinin altında kaybolması nedeniyle araç sahipleri dönüşün yasak olduğunu fark edemiyorlar. Tuncay Özkan isimli vatandaş, “Trafik zafere duruyor ceza yazıyor, Bubi tuzağı gibi; dönüşün yasak olduğunu bildirir levha bakkal tentenesinin altına saklanmış. Trafik de fırsattan istifade ederek ceza yazıyor” diye kaydetti.
TRAFİK KURULU GÖREVE
Şehirdeki trafik levhalarının görünür ve uygun bir şekilde yerleştirilmesini isteyen vatandaşlar, Emniyet’in ilgili birimlerini ve Trafik Kurulu’nu göreve davet ediyor. Bazı levhaların uygun yere yerleştirilmediğinden yakınan sürücüler de, “önce uyarı levhaları doğru yerleştirilsin, sonra da kural ihlali varsa ceza öyle kesilsin. Yetkilileri görevlerini titizlikle yapmaya davet ediyoruz” dediler. Memleket