Sürpriz yapayım derken öğrencileri zehirledi

Yıldırım ilçesinde bir ilkokul öğretmeni, doğum gününü kutlayan öğrencilerine ekler alarak jest yapmak istedi. Ancak ekleri yiyen 14 öğrenci gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Bursa’nın Yıldırım ilçesindeki Hasan Öztimur İlkokulu'nda yaşanan olayda, 4B sınıfı öğrencileri, öğretmenleri Ayşe A.'ya doğum günü sürprizi yaparak pasta kesti. Sürpriz karşısında duygulanan öğretmen, öğrencilerini sevindirmek için pastaneden ekler tatlısı aldı.

Ancak ekleri tüketen 14 öğrenci, bir süre sonra mide bulantısı ve rahatsızlık hissederek durumu öğretmenlerine bildirdi. Bunun üzerine 112 Acil Sağlık ekiplerine haber verildi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, öğrencilere ilk müdahaleyi yaparak çevredeki hastanelere sevk etti.

Polis ekipleri olayla ilgili inceleme başlatırken, tatlıların alındığı pastane hakkında araştırma yapıldığı öğrenildi. Neyse ki hastaneye kaldırılan öğrencilerin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.

Yorum Yap
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar (1)
Yükleniyor ...
Yükleme hatalı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu