Suriyeli yetimler iftar sofrasında buluştu

Niğde El Ele Komisyonu, Hatay'daki Suriyeli yetimlere iftar verdi

HATAY (AA) - Gönüllüler tarafından oluşturulan Niğde El Ele Komisyonu, Hatay'ın Kırıkhan ilçesindeki Suriyeli yetimler için iftar düzenledi.

Kırıkhan ilçesi Karadurmuşlu yolu üzerindeki İnsani İnşa Derneğinin yaptırdığı yetimhanede verilen iftara, Suriyelilerin yanı sıra Hatay Büyükşehir Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Maden, Niğde El Ele Komisyonu üyeleri, bazı sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve çok sayıda davetli katıldı.

Komisyon adına açıklama yapan Yusuf Güleç, "Niğde, Hatay'da Yetimlerle İftarda" kampanyasıyla ramazan boyunca kentteki yetimlere iftar verileceğini söyledi.

Komisyonun 8 iş adamının bir araya gelerek oluşturulduğunu anlatan Güleç, "Bu hayır işinde emeği geçen başta Niğde halkı olmak üzere herkese teşekkür ediyorum." ifadesini kullandı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE