Suriye'den Türkiye'ye geçmeye çalışan 2 kişi yakalandı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in Oğuzeli ilçesinde, yasa dışı yollarla Türkiye'ye geçmeye çalışan 2 kişi gözaltına alındı. Valilikten yapılan yazılı...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in Oğuzeli ilçesinde, yasa dışı yollarla Türkiye'ye geçmeye çalışan 2 kişi gözaltına alındı.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, Ermiş Hudut Karakolu ekiplerince, Ermiş Mahallesi'nde yasa dışı yollarla Suriye'den Türkiye'ye geçmeye çalışan yabancı uyruklu 2 kişinin yakalandığı belirtildi.

İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince yapılan üst aramalarında herhangi bir suç unsuruna rastlanılmayan şahısların çıkarıldıkları mahkemece tutuklandığı bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL