Suriye'deki iç savaş

Tedavi için Adana'ya getirilen bir kadın yaşamını yitirdi

ADANA(AA) - Suriye'deki iç savaşta yaralanan ve tedavi için Adana'ya getirilen bir kadın hastanedeki müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Alınan bilgiye göre, Halep'te yaşanan saldırı sırasında yanarak ağır yaralanan 60 yaşındaki Fevza Rihavi, yakınları tarafından Gaziantep'e getirildi. Buradan Adana'daki özel bir hastanenin yanık ünitesine sevk edilen yaşlı kadın, müdahalelere rağmen yaşamını yitirdi.

Rihavi'nin cenazesi cenazesi otopsi için Adana Adli Tıp Kurumuna kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL