Suriye'de buruk Kurban Bayramı

Suriyeliler bayramı namazı için camilere akın etti

HALEP (AA) - İç savaşın 6. yılında olduğu Suriye'de, çeşitli kentlerde muhaliflerin kontrolünde yer alan bölgelerdeki halk, Kurban Bayramı namazını kılmak için camileri doldurdu.

AA muhabirinin yerel kaynaklardan aldığı bilgiye göre, başta başkent Şam'ın Doğu Guta bölgesi olmak üzere Halep, İdlib ve Hama kırsalındaki bölgelerde halk bayram namazı için camilere akın etti.

Namazın ardından bayramlaşan Suriyeliler kaybettikleri yakınlarının mezarlarını ziyaret etti.

Savaşın başladığı 2011'den bu yana 6. Kurban Bayramı'nı idrak eden Suriyeliler, mezarlık ziyaretinin ardından kurbanlıklarını kesmek üzere mezbahalara yöneldi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE