Şüpheliler adliyeye sevk edildi

Sahte belgelerle bankaları dolandırdıkları iddiasıyla gözaltına alınan 17 şüpheli adliyeye sevk edildi.

Konya'da jandarma tarafından düzenlenen operasyonda sahte belgelerle bankaları dolandırdıkları iddiasıyla gözaltına alınan 17 şüpheli adliyeye sevk edildi. Şüphelilerin, işe başvuran kişilerin kimlikleriyle kredi çekerek bankaları dolandırdıkları iddia ediliyor.

Konya İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, yaklaşık 8 aydır yaptıkları araştırmanın ardından Y.A.'nın liderliğindeki suç örgütüne yönelik pazartesi günü operasyon düzenlemişti. Operasyon kapsamında gözaltına alınan 17 şüphelinin sorgusu tamamlandı. Sorguları tamamlanan suç örgütü üyelerinin, sahte evraklarla 12 bankayı 1 milyon TL dolandırdıkları belirlendi. Şüphelilerin kurdukları paravan şirketler aracılığıyla iş başvurusu yapanların kimlikleriyle yüklü miktarda kredi çektikleri iddia ediliyor.

Jandarma, ifadesi tamamlanan 17 şüpheliyi çok sayıda delil dosyasıyla birlikte adliyeye sevk etti.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?