Şüpheli paket paniğe yol açtı

Bir otobüs durağına bırakılan şüpheli paketin boş olduğu anlaşıldı.







Karatay'da paniğe neden olan ve bomba imha uzmanları tarafından incelenen şüpheli paket boş çıktı. Önceki gün saat 23.00 sıralarında Sultan Şah Caddesi üzerinde bulunan otobüs durağına bırakılan şüpheli paket, vatandaşların dikkatini çekti. Otobüs durağına bırakılan paket uzun süre alınmayınca polise haber verildi. Olay yerine gelen polis ve bomba imha uzmanları, ilk olarak çevrede geniş güvenlik önlemi alarak caddeyi trafiğe kapattı. Ardından özel kıyafetli bomba uzmanı tarafından yapılan incelemede şüpheli paketin boş olduğu anlaşıldı.


Vatandaşlar olayı meraklı gözlerle izlerken, paketin boş çıkmasıyla herkes rahat bir nefes aldı. Güvenlik şeridinin kaldırılmasıyla kısa bir süre trafiğe kapatılan cadde tekrar açıldı. Bomba imha ekibinin aracına konulan boş paket merkeze götürülürken, polis şüpheli paketi otobüs durağına bırakan şahısı bulmak için araştırma başlattı.


 


Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?