Şüpheli otomobilden esrar çıktı

Adana'da kovalamaca sonucu yakalanan şüpheli otomobilden 4 kilogram esrar ele geçirildi

ADANA (AA) - Adana'da kovalamaca sonucu yakalanan şüpheli otomobilden 4 kilogram esrar ele geçirildi.

Merkez Seyhan ilçesi Gülbahçesi Mahallesi Obalar Caddesi'nde devriye görevi yapan Asayiş Şube Müdürlüğüne bağlı Yunus timleri, durumundan şüphelendikleri 31 L 6771 plakalı otomobili durdurmak istedi.

Ekiplerin ihtarına rağmen kaçan otomobil kısa süreli kovalamacanın ardından Obalar Caddesi ile Barış Bulvarı'nın kesiştiği kavşakta yakalandı.

Ekipler, otomobilde yaptıkları aramalarda 4 kilogram esrar ele geçirdi. Otomobil sürücüsü Abdulgafur Y. gözaltına alındı.

Şüpheli polis ekiplerince emniyet müdürlüğüne götürüldü.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu