Süper Lig takımlarından obeziteyle mücadeleye destek

Sağlık Bakanlığı ve Türkiye Futbol Federasyonu işbirliğiyle hazırlanan proje kapsamında, Süper Lig takımları, 29 Eylül-1 Ekim arasını kapsayan 7. hafta maçlarında sahaya "Her Gün 10 Bin Adım" pankartıyla çıkıyor

ANKARA (AA) - Süper Lig takımları, 29 Eylül-1 Ekim tarihlerindeki 7. hafta maçlarında sahaya "Her Gün 10 Bin Adım" pankartıyla çıkarak, obezite ile mücadeleye destek veriyor.

Sağlık Bakanlığı tarafından, "Dünya Yürüyüş Günü" etkinlikleri çerçevesinde, Türkiye Sağlıklı Beslenme ve Hareketli Hayat Programı'ndaki paydaşların katılımıyla çeşitli farkındalık çalışmaları düzenledi.

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamaya göre, Sağlık Bakanlığı ve Türkiye Futbol Federasyonu işbirliğiyle hazırlanan proje kapsamında, Süper Lig takımları, 7. hafta maçlarında sahaya "Her Gün 10 Bin Adım" pankartıyla çıkarak obeziteyle mücadeleye destek veriyor.

3-4 Ekim Dünya Yürüyüş Günü kapsamında, hareketli yaşamın teşviki ve toplumsal farkındalığın sağlanması amacıyla hazırlanan ve futbolcular tarafından açılan pankartlar izleyicilerden büyük alkış alıyor.

AA

Sağlık Haberleri

Gözünüzü korumaya çalışırken iyice bozmayın
Ameliyattan Çıkınca Şok Oldu! Yanlış Ameliyat İddiası
Yürüyemiyordu, ameliyatla yeniden ayağa kalktı
Kırmızı ve İşlenmiş Et Tüketimi Kanser Riskini Nasıl Etkiliyor?
Dünya Yıldızları Saç Ekimi İçin Türkiye’yi Seçti