Sungurlu’da asırlık bayramlaşma geleneği bu yıl da yaşatıldı

Çorum'un Sungurlu ilçesinde bir asrı aşkın süredir devam eden toplu bayramlaşma geleneği bu yıl da sürdürüldü.

Çorum'un Sungurlu ilçesinde bir asrı aşkın süredir devam eden toplu bayramlaşma geleneği bu yıl da sürdürüldü.

Sungurlu'da her yıl geleneksel olarak gerçekleştirilen toplu bayramlaşma geleneği Kurban Bayramı'nda yaşatıldı. Mahmut Atalay Spor Salonu'nda gerçekleştirilen bayramlaşma programına Kaymakam Fatih Görmüş, Milli Savunma Bakanlığı eski Bakan Yardımcısı Muhsin Dere, Belediye Başkanı Abdulkadir Şahiner, askeri erkan, siyasi parti ve STK temsilcileri ile vatandaşlar katıldı.

Programda protokol konuşmalarının ardından ilçe halkı bayramlaştı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ