Sümer'den seminer

Büyükşehir Belediyesi’nin 2007 yılı hizmet içi eğitim seminerleri devam ediyor.

Büyükşehir Belediyesi’nin 2007 yılı hizmet içi eğitim seminerleri devam ediyor. 5 Şubat 2007 tarihinde başlayan ve 12 Nisan 2007’ye kadar devam edecek birinci altı aylık eğitim seminerleri kapsamında Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Haluk Hadi Sümer, “İşçi Sağlığı ve Güven” konusunu anlattı. Büyükşehir Belediyesi ve KOSKİ’de çalışan işçilerin katıldığı Büyükşehir Belediyesi Meclis Salonu’ndaki eğitim seminerinde konuşan Prof. Dr. Sümer, işçi sağlığı konusunda devlete, işverene ve işçilere düşen görevler olduğunu belirterek, devletin bu konuda bir mevzuat oluşturup gerekli teşkilatı ve denetimleri yapması gerektiğini söyledi. 2003 yılından sonra Türkiye’de işçi sağlığı ve güvenliği konusunda önemli gelişmeler yaşandığını kaydeden Sümer, hükümet tarafından yeni karar ve yönetmelikler çıkarıldığını, yasal düzenlemeler yapılıp yürürlüğe konduğunu ifade etti. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?