Sultangazi'de orman yangını

İSTANBUL (AA) - Sultangazi'de ormanlık alanda çıkan yangın söndürüldü.Cebeci Köyü Ormanı'nda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. İhbar...

İSTANBUL (AA) - Sultangazi'de ormanlık alanda çıkan yangın söndürüldü.

Cebeci Köyü Ormanı'nda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. İhbar üzerine olay yerine itfaiye ve Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri sevk edildi.

Yangın ekiplerin müdahalesiyle söndürülürken, ormanlık alanın bir bölümü zarar gördü.

Ekiplerin soğutma çalışmaları sürüyor.


Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL