Başkan Altay ve Süleyman Soylu'dan Konya'daki depremle ilgili açıklama

Tuzlukçu'da meydana gelen depremlerle ilgili İçişleri Bakanı Süleyman Soylu açıklama yaptı.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu meydana gelen depremle ilgili şu açıklamayı yaptı:

Konya'nın Tuzlukçu ilçesinde, saat 18.51'de 4,7 büyüklüğünde deprem meydana geldi. An itibariyle olumsuz bir durum söz konusu değildir. Valiliğimiz bilgilendirme yapmaya devam edecektir. Geçmiş olsun

Başkan Altay da açıklamasında şu bilgileri paylaştı:

Tuzlukçu ilçemizde Mevlütlü mahallesi merkezli 4.6 şiddetinde bir deprem meydana geldi. İlk belirlemelere göre can ve mal kaybı olmadığı bilgisini aldık. Tuzlukçu’da bulunan ekiplerimiz kontrol amaçlı bölgeye seyir halindeler. Geçmiş olsun, Allah beterinden korusun.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

KONYA Haberleri

ISPARTA'DAKİ KAZA KONYA'YI YASA BOĞDU
O CADDE YENİLENİYOR
KÖPÜRTE KÖPÜRTE YIKADILAR
KONYA'YA YENİ DÜZEN
Konya'nın Acı Kaybı: Şanzımancı Hacı Usta Hayatını Kaybetti