Sulama kanalında intihar girişimi

Aksaray'da bunalıma giren yaşlı bir kadın, DSİ sulama kanalına atlayarak intihara kalkıştı.

Olay, Zafer Mahallesi'ndeki DSİ'ye ait sulama kanalında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, bunalıma girdiği öğrenilen Dilber E. (65), DSİ kanalının yanına giderek kendini 3 metre derinliği olan suya bıraktı. Yaşlı kadının suya atladığını gören bir vatandaş hemen kadının ardından suya atlarken, çevredeki vatandaşlar itfaiye ekiplerine haber verdi. Kanala atlayan vatandaş sayesinde boğulmaktan kurtulan ve itfaiye ekipleri tarafından kanaldan çıkartılan yaşlı kadın, 112 Ambulansı ile Aksaray Devlet Hastanesi Acil Servisi'ne getirildi. Dilber E, yapılan ilk müdahalenin ardından Konya Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi. Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti