Sulama kanalına giren kişinin kaybolduğu iddiası

ADANA (AA) - Adana'da sulama kanalına giren kişinin kaybolduğu iddiası üzerine arama çalışması başlatıldı.Alınan bilgiye göre, merkez Yüreğir ilçesi...

ADANA (AA) - Adana'da sulama kanalına giren kişinin kaybolduğu iddiası üzerine arama çalışması başlatıldı.

Alınan bilgiye göre, merkez Yüreğir ilçesi Atakent Mahallesi Ege Bağatur Bulvarı'nda vatandaşlar polisi arayarak, Devlet Su İşleri'ne (DSİ) ait sulama kanalında yüzen bir kişinin akıntıya kapılarak, kaybolduğunu bildirdi.

Bunun üzerine olay yerine polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

Yapılan aramalarda kaybolduğu belirtilen kişiye henüz ulaşılamadı.

Kaybolduğu bildirilen kişinin bulunması için ekiplerin çalışması devam ediyor.



AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu