Sulama kanalına düşen otomobildeki sürücü yaralandı

ADANA (AA) - Adana'da otomobilin boş sulama kanalına düşmesi sonucu bir kişi yaralandı.Merkez Yüreğir ilçesi Yeşil Bulvar üzerinde Eda Şimşek yönetimindeki...

ADANA (AA) - Adana'da otomobilin boş sulama kanalına düşmesi sonucu bir kişi yaralandı.

Merkez Yüreğir ilçesi Yeşil Bulvar üzerinde Eda Şimşek yönetimindeki 01 ADM 39 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu Devlet Su İşleri'ne (DSİ) ait boş sulama kanalına düştü.

Adana Büyükşehir Beldiyesi'ne bağlı Can-Kur ekiplerince otomobilden çıkarılan sürücü Şimşek, ambulansla Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi'nde tedavi altına alındı.

Kullanılamaz hale gelen otomobil çekiciyle sulama kanalından çıkarıldı.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu