SÜ'den Ata’ya saygı yürüyüşü

Mustafa Kemal Atatürk'ün ölümünün 71. Yıldönümü nedeniyle Selçuk Üniversitesi (SÜ) tarafından "Atatürk'e Saygı" yürüyüşü düzenlendi.

Rektörlük önünden başlayan yürüyüşe Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Dinçer Bedük, Prof. Dr. Şefik Bilir, Prof. Dr. Kürşat Turgut, öğretim üyeleri ve öğrenci toplulukları katıldı. Ellerinde Türk Bayrakları ve Atatürk posterleri olan grup, Atatürk Anıtı'na kadar Büyükşehir Belediyesi Bandosu eşliğinde yürüdü.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?