SÜ’de Kenan Doğulu rüzgârı

Selçuk Üniversitesi Bahar Şenliği Kenan Doğulu’nun verdiği konserle sona erdi.

Selçuk Üniversitesi Bahar Şenliği'nin son gününde, Alaaddin Keykubat Kampüsü Atatürk Stadyumu'nda ünlü sanatçı Kenan Doğulu sahne aldı. On binlerce kişinin doldurduğu stadyumda "Cakkıdı" parçasıyla sahneye gelen Doğulu, 2.5 saat boyunca hayranlarını coşturdu. Üniversite öğrencilerinin ve Konyalılar’ın akın ettiği konserde Kenan Doğulu'nun dansları ilgiyle izlenirken, hayranlarından bazıları "Benimle evlen", bazıları da "Sen gönlümüzün birincisisin" yazılı pankartlar açtı. Kenan Doğulu sahneden Eurovision


Şarkı Yarışması'nda dördüncülük getiren "Shake It Up Şekerim" adlı parçasıyla ayrıldı.


Öte yandan, konser sonrası görüşlerini dile getiren Rektör Prof. Dr. Süleyman Okudan, on binlerce kişinin katıldığı ve coşkuyla izlediği konserin kendisini çok memnun ettiğini belirterek, "Bizim bütün çabamız, öğrencilerimizin başarılı ve mutlu olması içindir. Üniversitemizde bu konserde yaşanan coşku sadece öğrencilerimizin değil, bütün Konyalıların coşkusu haline gelmiştir. Konyalı vatandaşlarımızın da bu konserde olduğu gibi bize destek vermeleri güç katmaktadır" dedi. iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?