Sudan'ın turizmine Türkiye'den katkı

Turizm Bakanı Zeyd:- "Türkiye'nin Sevakin Adası'ndaki restoreyi tamamlamasıyla ülkeye gelecek turist sayısında artış yaşanacak"

HARTUM (AA) - Sudan Turizm Bakanı Muhammed Ebu Zeyd, Türkiye'nin Sevakin Adası'nı restore etmesiyle ülkeye gelen turist sayısında artış sağlanacağını söyledi.

Katar resmi haber ajansı QNA'ya konuşan Zeyd, Sudan'a yılda 1 Milyon turist geldiğini ve bu sayının 2018 yılından itibaren artmaya başlayacağını ifade etti.

Zeyd, yakın zamanda Doğu Sudan'ın turizm alanında önemli bir yere geleceğini belirterek, Türkiye'nin bölgede yer alan Sevakin Adası'ndaki restorasyon çalışmalarını tamamlamasıyla turist sayısında artış yaşanacağını vurguladı.

Turizm noktasında birçok ülkeyle anlaşmalar imzaladıklarını aktaran Zeyd, Türkiye, Çin, Katar, Rusya ve Dünya Turizm Örgütü ile yapılan iş birliği sonrası Sudan'a gelecek turist sayısını 5 milyona çıkarmayı hedeflediklerini dile getirdi.

Zeyd, hükümetin ülkeye giriş prosedürlerini kolaylaştırmaya yönelik çalışmalar yaptığını ve turist hareketini sınırlayan engellerin yakın zamanda kaldırılacağını sözlerine ekledi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE