Sudan'da geçiş hükümeti kurulması talebi

Sudan Cumhurbaşkanı Yardımcısı Faysal İbrahim:- "Geçiş hükümeti diye bir şey yok"

HARTUM (AA) - Sudan'da geçiş hükümeti kurulması yönünde bir çalışma olmadığı belirtildi.

Sudan Cumhurbaşkanı Yardımcısı Faysal İbrahim, Sudan Haber Ajansına yaptığı açıklamada, geçiş hükümeti kurulması çalışmaları olduğunu yalanladı. İbrahim, "Geçiş hükümeti diye bir şey yok." ifadesini kullandı.

İbrahim, Darfur'un batısında yaptığı açıklamada da değişimin, gösteriler, sloganlar, yakıp yıkma ve yabancı ajandaların uygulanmasıyla gerçekleşmeyeceğini dile getirdi.

Faysal İbrahim, ülkedeki siyasi grupların vatandaşları kazanmak için siyasi bir program ve proje sunmaları gerektiğini belirtti.

Sudan'da bir grup akademisyen ve ülkenin ileri gelenlerinden oluşan 541 kişi, ocak ayı sonunda geçiş hükümeti kurulması yönünde talepte bulunmuştu.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE