Sudan Devlet Başkanı Beşir Kuveyt'te

Kuveyt Emiri Şeyh Sabah ve Sudan Devlet Başkanı Beşir bir araya geldi

KUVEYT (AA) - Kuveyt Emiri Şeyh Sabah el-Ahmed el-Cabir es-Sabah ve Sudan Devlet Başkanı Ömer El-Beşir'in bir araya geldiği bildirildi.

Kuveyt resmi ajansı KUNA'nın haberine göre, Emir Sabah ve Beşir, başkentteki Beyan Sarayı'nda görüştü. Görüşmede, iki ülke arasındaki ilişkilerin yanı sıra çeşitli alanlardaki mevcut iş birliğini geliştirme yollarının arandığı belirtildi.

İki ülke liderinin, ayrıca bölgesel ve uluslararası düzeyde ortak önem arz eden meseleleri de görüştüğü kaydedildi.

Sudan Devleti Başkanı Beşir, iki gün sürecek Körfez turu kapsamında Kuveyt'e gelmişti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu