Konya İl Emniyet Müdürü M. Salih Tuzcu ve ekibi Polis Teşkilatı’nın kuruluşunun 162. yıldönümü münasebetiyle gazetemizi ziyaret etti. Ziyaret heyetinde M. Salih Tuzcu’nun yanı sıra İl Emniyet Müdür Yardımcısı Numan Yıldırım, Asayiş Şube Müdürü Ercan Taştekin, Selçuklu Emniyet Müdürü Ruhi Yiğit, Karatay Emniyet Müdürü Abdullah Yağmur, Trafik Denetleme Şube Müdürü İbrahim Tatır, Bölge Trafik Müdürü Ata Akman, Basın Müdürü H. Hüseyin Yaylagül ve Personel Müdürü Muzaffer Bıyık yer aldı.
Gazetemiz İmtiyaz Sahibi Adem Alemdar ve Genel Müdür Uğur Özteke’yle sohbet eden ve Adem Alemdar’a çiçek takdim eden Tuzcu, Konya emniyet teşkilatının araç filosunu yenilediklerini belirterek “Halkımızın içinin rahat olması ve bize güvenmesini istiyorum. Suçla ve suçluyla başarılı mücadelemiz aynı hızla sürecektir” dedi. Memleket