Konya'da, Türk Polis Teşkilatı'nın 161. kuruluş yıldönümü coşkuyla kutlandı.
10 Nisan Polis Bayramı nedeniyle Konya İl Emniyet Müdürlüğü tarafından Anıt Alanı'nda tören düzenlendi. Törene, Konya Vali Vekili Nadi Kılıçarslan, İl Emniyet Müdürü Salih Tuzcu, emniyet mensupları ve çok sayıda vatandaş katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan törende polis memuru Nizamettin Elma, polisi anlatan bir şiir okudu. Şiirin ardından konuşan İl Emniyet Müdürü Salih Tuzcu, en iyi şekilde çalışmalarına devam ettiklerini belirterek, "Şehrimizde aldığımız tedbirler sayesinde her türlü suç oranları azalıyor. Bundan önce olduğu gibi, organize suç odaklarıyla mücadelemiz, kökleri kazınıncaya kadar devam edecektir" dedi. İl Emniyet Müdürü Salih Tuzcu, daha sonra Atatürk Anıtı'na çelenk koydu. Polis araçlarından oluşan kortej şehir turu attı. Kortejin geçişi sırasında polis kıyafeti giyen çocuklar da, diğer polislerle birlikte selam verdi. Küçük polislerden Yusuf Taha Yalçın, İl Emniyet Müdürü Tuzcu'nun kucağında Türk bayrağı açtı ve selam vererek, çevredekileri duygulandırdı.