Su zannederek TİNER içti

Kurtuluş Mahallesi'nde su zannettiği tineri içen genç zehirlendi.

Osman Fatih K. (16), Meram Kurtuluş Mahallesi'ndeki evlerinde şişedeki tineri su zannederek içti. Bir süre sonra rahatsızlanan genç, ailesi tarafından Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı. Zehirlendiği belirtilen Kaçar'ın hayati tehlikesi bulunduğu öğrenildi.

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?