Su zannederek siyanür içmiş

Konya'da su zannettiği siyanürü içen bir kişi hastaneye kaldırıldı.

Konya'da su zannettiği siyanürü içen bir kişi hastaneye kaldırıldı.

Selçuklu’da su zannettiği siyanürü içen Mustafa Öztoklu (51), Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı.

Öztoklu'nun, hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?