Su deposunu boyarken zehirlendi

Fenalaşan işçi, itfaiye ekiplerince su deposu kesilerek dışarı çıkarıldı

İSTANBUL (AA) - Beyoğlu'nda, bir binanın su deposunu boyarken zehirlenen işçi hastaneye kaldırıldı.

Ömer Avni Mahallesi İnebolu Sokak'taki bir binanın su deposunun içini boyayan İlhan Köse, fenalaştı. Köse'yi çıkarmak için bir süre uğraşan iş arkadaşı, başarılı olamayınca durumu itfaiyeye ve sağlık ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen itfaiye ekibi, su deposunu keserek baygın haldeki Köse'yi kurtardı. Olay yerindeki sağlık ekiplerince ilk müdahalesi yapılan Köse, hastaneye kaldırıldı.

Bu arada, su deposunu kesme çalışması sırasında boya ve tiner kokusundan etkilenen 4 itfaiye görevlisine de sağlık ekipleri tarafından, olay yerindeki ambulansta müdahale edildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL