Stuttgart'tan ilk deplasman galibiyeti

- Teknik direktör Tayfun Korkut yönetimindeki Stuttgart, deplasmanda Augsburg'u Mario Gomez'in golüyle 1-0 yendi


BERLİN (AA) - Almanya Birinci Futbol Ligi'nde (Bundesliga) oynanan 23. hafta karşılaşmasında Türk teknik direktör Tayfun Korkut yönetimindeki Stuttgart, deplasmanda Augsburg'u 1-0 mağlup etti.

Augsburg şehrindeki WWK Arena'da oynanan ve yaklaşık 30 bin seyircinin izlediği karşılaşmada Stuttgart'a galibiyeti getiren golü, 27. dakikada Mario Gomez kaydetti.

Kırmızı-beyazlı ekip böylelikle bu sezon dış sahadan ilk kez 3 puanla ayrıldı.

Daha önce deplasmanda Wolfsburg ile 1-1 berabere kalan, ardından evinde Borussia Mönchengladbach'ı 1-0 yenen Stuttgart, böylelikle Tayfun Korkut yönetiminde çıktığı 3 maçta 7 puan topladı.

Bundesliga'da Stuttgart, 27 puanla 13. sıraya yükselirken 31 puanda kalan Augsburg 8. sıraya geriledi.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi