Stat inşaatında iskele çöktü: 5 yaralı

Konya'da yapımı devam eden stat inşaatında beton döküldüğü sırada iskelenin çökmesi sonucu meydana gelen göçükte 5 kişi yaralandı

Konya'da yapımı devam eden stat inşaatında beton döküldüğü sırada iskelenin çökmesi sonucu meydana gelen göçükte 5 kişi yaralandı.

Olay, saat 01.00 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Şeyh Şamil Mahallesi'nde bulunan yeni stat inşaatında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, stat inşaatındaki çalışmalarına gece de devam eden işçiler tribünler için beton döktükleri sırada iskelenin çökmesi sonucu göçük meydana geldi. Olayda, işçiler Hasan K. (31), Ahmet N. (26), Erkan D. (32), Muhammet G. (34) ve Adem D. (34) kalıp tahtalarının arasında kalarak yaralandı. Olayı gören diğer inşaat işçileri sağlık, itfaiye ve polis ekiplerini arayarak yardım istedi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri ve itfaiyenin çalışmaları sonucu yaralılar tahtaların arasından çıkarıldı. Sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahale sonrası yaralılar ambulanslarla çeşitli hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu