Staj gördüğü işyerini kundakladı

17 yaşındaki genç, staj gördüğü muhasebecinin yanından çıkarılınca işyerini benzin döküp kundakladı

Selçuklu'da, staj gördüğü muhasebeci tarafından işten çıkarılmasına öfkelenen genç, işyerini benzin dökerek kundakladı. Kaçmaya çalışan genç, polis tarafından yakalandı.


Olay, saat 20.00 sıralarında Babalık Mahallesi Yapıcı İş Merkezi A Blok Kat 1'de meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, muhasebeci olan Ahmet İ.'nin yanında 4 ay staj yaptıktan sonra işten çıkarılmasına öfkelenen İ.B. (17), akşam saatlerinde işyerine gitti. Kendisinde bulunan anahtarla içeri giren İ.B, beraberinde getirdiği benzini işyerine döktükten sonra ateşe verdi. Dumanları fark eden vatandaşların ihbarı üzerine kısa sürede olay yerine gelen polis, kaçmaya çalışan İ.B.'yi yakaladı. Üzeri benzin kokan İ.B. polise verdiği ifadede suçunu kabul etti. İtfaiye tarafından yaklaşık bir saat süren çalışma sonunda söndürülen işyeri kullanılamaz hale geldi. Yaşı küçük olduğu için Çocuk Şube Müdürlüğü ekiplerine teslim edilen İ.B, Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirildi. İ.B. hastane çıkışında gazetecilerin sorularına alaylı bir şekilde cevap verdi. iha


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?