SSK,zor durumda bıraktı

İşe girip sağlık güvencesine kavuştuğuna sevinen ve çocuklarının ihtiyaçlarını karşılamayı beklerken bu kez de devlet kurumlarının engeliyle karşılaştı

Konya’da Fenolketoneri hastalığıyla mücadele eden Çamurcu ailesi, SSK’nın çocuklarının mama ve ilaç paralarını ödememesi nedeniyle şaşkınlık içinde hasta çocuklarının ölümünü beklemeye başladı..


Yaklaşık 3 ay önce Kanal A haberin gündeme taşıdığı Çamurcu ailesinin 13 yaşındaki hasta çocuğu Nizamettin Çamurcu kullandığı ilaç ve mamaların parasızlık yüzünden kesilme ve devletin ödeme yapmaması yüzünden her gün kriz geçirip komaya girmeye başladı. 3 çocuğu bulunan Reşat Çamurcu’nun iki çocuğu bu amansız hastalığın pençesinde. Ömür boyu özel mama ve ilaçlarla beslenmesi gereken 4 yaşındaki Damla Nur ve 13 yaşındaki Nizamettin Türkiye’nin sağlık politikası yüzünden zor günler yaşamaya başladı. SSK iki çocuğun mama ve ilaçlarını ödeyemeyeceklerini söyleyince çaresiz kalan baba Reşat Çamurcu bu uygulamadan bir an önce vazgeçilmesini istedi. Çaresizlik içinde kızlarının akli dengesini yitirmesini ve oğullarının ölümünü beklediklerini belirten Çamurcu, “Geçmişte hayırsever vatandaşlardan büyük yardımlar aldım. Şimdi de Büyükşehir Belediyesi Başkanı ve valimizden konuyla ilgilenmelerini talep ediyorum” dedi. Zeki Dursun


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?