Sporun Gücü Gençlerle Futbol Turnuvası başladı

Madde bağımlılığıyla mücadelede farkındalık oluşturmak amacıyla turnuva düzenlendi


ANKARA(AA) - Türkiye Yeşilay Cemiyeti ve Ankara Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu iş birliği ile Sporun Gücü Gençlerle Futbol Turnuvası düzenlendi.

Madde bağımlılığıyla mücadelede farkındalık oluşturmak amacıyla Ankara 19 Mayıs Stadyumu'nda düzenlenen turnuvanın ilk gününde Gençlerbirliği'nin genç takımı ile Ankara Amatör Karması ve Ankaragücü'nün genç takımı ile İşitme Engelliler Milli Takımı aralarında dostluk maçları yaptı.

Turnuva, 7 Nisan Perşembe günü oynanacak final maçının ardından sona erecek. "Yeşilay Bağımlılıkla Mücadele Mali Destek Programı" kapsamında desteklenen proje, gençlerin kötü alışkanlıklar yerine spora yönelmelerini teşvik etmeyi amaçlıyor.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler