Spor Toto Gelişim Ligi'nde şampiyon Altınordu

- Elit 15 yaş altı kategorisi finallerinde Beşiktaş'a penaltı atışları sonucu üstünlük sağlayan Altınordu, şampiyon oldu


İSTANBUL (AA) - Spor Toto Gelişim Ligi Elit 15 Yaş Altı kategorisi finallerinde Beşiktaş'ı penaltı atışları sonucu mağlup eden Altınordu, şampiyonluğa ulaştı.

Türkiye Futbol Federasyonundan yapılan açıklamada, Antalya'nın Manavgat ilçesindeki Arslan Zeki Demirci Spor Kompleksi'nde gerçekleştirilen finallerde, Altınordu'nun şampiyon olduğu belirtildi.

Beşiktaş'ın ikinci tamamladığı finallerde, Evkur Yeni Malatyaspor'u 3-1 yenen Trabzonspor'un da üçüncü olduğu kaydedildi.

Karşılaşmaları, Genç Milli Takım antrenörlerinin de takip ettiği aktarıldı.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?