SP’den kan bağışı kampanyası

Saadet Partisi Konya İl Gençlik Kolları Başkanlığı ve Konya Kızılay Kan Merkezi birlikte kan bağışı kampanyası düzenliyor.

SP Konya İl Gençlik Kolları Başkanı Av. Yasin Oruç “Her insan kan üretiyor. Dolayısıyla bu kanı üretiyor ve belli bir süre sonra atılıyor. Bu nedenle belirli zamanlarda kan verilmesi gerekir” dedi. Oruç, “Pazar günü Kızılay Hastanesi karşısında kurulacak olan yerde kan alma işlemimiz başlayacaktır. Saat 10.30 ile 18 arasında kan bağışında bulunmak isteyenleri bekliyoruz. İnşallah vermiş olduğumuz kan yerini bulur. Hayat kurtarır. Gayemiz budur. Gençlik kolları olarak yaptığımız faaliyetlerle Türkiye’nin aydınlık geleceği olan gençlerin eğitimli, sosyal ve ülke meseleleri ile ilgilenen, tarih şuuruna sahip, milli ve manevi değerlerine bağlı bireyler olarak yetişmelerine katkıda bulunuyoruz. Biz de sosyal duyarlılık projeleri çerçevesinde kan bağışı kampanyası başlattık” dedi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?