Soylu yeni yıla jandarma komandolarla girdi

İçişleri Bakanı Soylu, yeni yıla Kato Dağı'ndaki Beytüşşebap 8'inci Jandarma Komando Alay Komutanlığında askerlerle girdi

ANKARA (AA) - İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, yeni yıla Kato Dağı'ndaki Beytüşşebap 8'inci Jandarma Komando Alay Komutanlığında askerlerle girdi.

Soylu, Kato Dağı'nda akşam yemeğinin ardından askerlerle bir süre sohbet etti.

Yeni yıla jandarma komandolarla beraber giren Soylu, 2018'in hayırlara vesile olması temennisinde bulundu.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE