Soylu, Trabzonspor'un kuruluş yıl dönümünü kutladı

İçişleri Bakanı Soylu:- "Trabzonspor'umuzun kuruluşunun 50. yıl dönümünü tebrik ediyor, başarılarının, spor hayatımıza kattığı bütün güzelliklerin artarak devam etmesini diliyorum"

ANKARA (AA) - İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Trabzonspor'umuzun kuruluşunun 50. yıl dönümünü tebrik ediyor, başarılarının, spor hayatımıza kattığı bütün güzelliklerin artarak devam etmesini diliyorum." ifadesini kullandı.

Bakan Soylu, Trabzonspor Kulübü'nün kuruluşunun 50. yıl dönümü dolayısıyla resmi sosyal medya hesaplarından kutlama mesajı yayımladı.

Trabzonspor'un 50 yıldır Türk sporuna heyecan kattığını belirten Soylu, mesajında şunları kaydetti:

"50 yıldır bu millete gurur vermek, mutluluk vermek, heyecan vermek... 50 yıldır Türk sporuna hizmet etmek, gençleri sporla, sağlıkla bir araya getirmek... 50 yıldır kenetlenmek... 50 yıldır sevmek... 50 yıldır 'Trabzonsporluyum' demek... 50 yıl çok güzeldi, bir 50 yıl daha istemek...

Trabzonspor'umuzun kuruluşunun 50. yıl dönümünü tebrik ediyor, başarılarının, spor hayatımıza kattığı bütün güzelliklerin artarak devam etmesini diliyorum."

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE