Sosyal medya üzerinden keklik satışına ceza

Iğdır'da yakaladığı 4 kekliği sosyal medya üzerinden satmaya çalışan bir kişiye 2 bin 367 lira ceza kesildi

IĞDIR (AA) - Iğdır'da sosyal medya üzerinden keklik satmaya çalışan bir kişiye 2 bin 367 lira ceza verildi.

Doğaseverler tarafından, sosyal medya üzerinden kınalı keklik satıldığına ilişkin, Iğdır Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğüne yapılan ihbar üzerine, kekliği satmaya çalışan kişinin sosyal medya hesabı incelendi.

Ekipler, kekliği satmaya çalışan kişinin ilanında bulunan telefon numarası arayarak, kekliği almak istediklerini belirtti.

Jandarma ekipleriyle belirlenen adrese giden Doğa Koruma görevlileriyle buluşan kişi, yanında dört keklik bulunduğunu ancak keklikleri satmaktan vazgeçtiğini ifade etti.

Doğa Koruma ekipleri yaptıkları aramada buldukları 4 kekliğe el koyarak, onları satmaya çalışan kişiye 307 lira idari ve 2 bin 60 lirası tazminat olmak üzere, toplamda 2 bin 367 lira para cezası kesti.

Ele geçirilen keklikler doğaya salınırken, kekliklerin tanesinin 200 liradan satışa sunulduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE