Çalışanların verimini artıracak proje
Hak-İş Sendikası ve Konya Büyükşehir Belediyesi işbirliği ile düzenlenen “Sosyal Diyalog Yoluyla Belediyelerde İşyeri Bilgilendirme ve Danışma Konseyleri (İBDK) İçin Özgün Model Oluşturma” konulu projenin 3.toplantısı Selçuk Otel’de yapıldı.
Toplantıya Hak-İş Sendikasına bağlı sendika şube başkanları, Büyükşehir Belediyesi ve merkez ilçe belediyelerinin temsilcileri, KSO, KTO ve MÜSİAD temsilcileri ve işverenler katıldı. 26 Eylül 2007’ye kadar devam edecek olan proje kapsamında katılımcılara bilgi verildi. Toplantıda gelecek dönem proje faaliyetleri, kurumların projeye ilişkin görüş ve önerileri ve çalışma gezileri ele alındı. Toplantıda konuşan Hak-İş Projeler Koordinatörü Şahin Serim, projenin amacının istihdamı, sosyal faaliyetleri ve özel sektördeki iş verimliliğini artırmak olduğunu söyledi. Proje kapsamında sendika üyelerine ve belediye çalışanlarına eğitim verildiğini açıklayan Serim, “Bu proje bağımsız bir projedir. Özel sektöre daha fazla nasıl katkı da bulunabiliriz. Sosyal sorunları nasıl daha rahat çözebiliriz. İnsan sağlığını nasıl koruyabiliriz? İşten toplu çıkarmaları nasıl önleyebiliriz? İşyerinin verimini nasıl artırırız? Bunlar için çalışıyoruz. Projenin AB katkısı 78 bin Avro. Hak-İş de projeye yüzde 10’lk bir katkı sağlıyor. 10 aylık bir projemiz 26 Eylül’de sona erecek” dedi. Konya Büyükşehir Belediyesi APK Daire Başkanı Dr. Cemil Evirgen de projenin belediye çalışanları için çok faydalı olacağını söyledi. Memleket