Sorgun’da MOBESE kameraları faaliyete geçti

YOZGAT (AA) - Sorgun ilçesinde kurulan MOBESE kameraları devreye girdi. Sorgun Kaymakamı Mustafa Altınpınar, MOBESE kameralarda bugüne kadar yaşanan sıkıntının...

YOZGAT (AA) - Sorgun ilçesinde kurulan MOBESE kameraları devreye girdi.

Sorgun Kaymakamı Mustafa Altınpınar, MOBESE kameralarda bugüne kadar yaşanan sıkıntının ihale şartnamesindeki bazı şartların yerine getirilmemiş olmasından kaynaklandığını belirtti.

Kaymakam Altınpınar, "Sorgun büyük bir ilçe, dolayısıyla güvenlik kameraları da ilçe için büyük önem taşıyor. Yüklenici firma ile Emniyet Genel Müdürlüğümüz arasında ki anlaşmazlık, yasal yollardan çözüldü. Kameralar şu anda tamamen devrede. Bu kameraların devreye girmesi ilçemizde asayiş olaylarının azalmasında önemli rol oynayacaktır." dedi.


AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?