Sorgun'da eski belediye binası yıkılacak

YOZGAT (AA) - Sorgun ilçesinde 1960'lı yıllarda yapılan belediye hizmet binası ve iş hanı olarak kullanılan üç katlı binanın yakımına karar verildi....

YOZGAT (AA) - Sorgun ilçesinde 1960'lı yıllarda yapılan belediye hizmet binası ve iş hanı olarak kullanılan üç katlı binanın yakımına karar verildi.

Sorgun Belediye Başkanı Mustafa Erkut Ekinci, eski ve çirkin bir görüntü oluşturması nedeniyle binayı yıkma kararı aldıklarını söyledi.

Ekinci, binada faaliyet gösteren iş yeri sahiplerine ve derneklere gerekli tebligatların gönderildiğini ve onların da kendilerine verilen süre içerisinde iş yerlerini boşalttığını ifade ederek, "İlçemizin merkezi konumundaki bu yerde Sorgun'a nefes aldıracak yeni bir projeyi hayata geçireceğiz. Buraya üç kat yerin altında bulunan iş yeri ve kapalı otoparktan oluşan bir proje uygulayacağız. Üst kısmı ise park olarak düzenlenecek." dedi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE