Sorgun Belediyespor şampiyon oldu

YOZGAT (AA) - Yozgat Birinci Amatör Kümede mücadele eden Sorgun Belediyespor, play off maçlarının bitimine bir hafta kala şampiyonluğunu ilan etti.Sahasında...

YOZGAT (AA) - Yozgat Birinci Amatör Kümede mücadele eden Sorgun Belediyespor, play off maçlarının bitimine bir hafta kala şampiyonluğunu ilan etti.

Sahasında İl Özel İdarespor’u 5-3 yenen Sorgun Belediyespor antrenörü Mustafa Arslan, uzun ve yorucu bir lig serüveni yaşadıklarını ifade ederek, "10 Ekim'de başlayan ligimizde bu güne kadar 23 maç oynadık. Oynadığımız bu maçların sadece birinde berabere kaldık ve diğer maçlarımızın hepsini kazanarak yenilgisiz olarak şampiyonluğa ulaştık." diye konuştu.

Arslan, kendilerine büyük destek veren Sorgun Belediye Başkanı Ahmet Şimşek'e teşekkür etti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL