Sorgun Belediye Başkanı Gürbüz’den veda yemeği

YOZGAT (AA) - Sorgun Belediye Başkanı Murat Gürbüz, belediye encümen üyeleri ile daire müdürlerine veda yemeği verdi. Belediye sosyal tesislerinde verilen...

YOZGAT (AA) - Sorgun Belediye Başkanı Murat Gürbüz, belediye encümen üyeleri ile daire müdürlerine veda yemeği verdi.

Belediye sosyal tesislerinde verilen yemek sonrası konuşan Gürbüz, 10 aydır sürdürdüğü belediye başkanlığı süresince bir çok işe imza attıklarını, sürenin kısa olması nedeniyle planladığı büyük projeleri hayata geçiremediğini belirtti.

Görev süresi boyunca, gerek belediye meclis üyeleri, gerek daire müdürleriyle herkesle uyum içerisinde çalışmaya gayret ettiğini anlatan Gürbüz, "Şimdi pazar günü yerel seçim olacak. Bizler yeni başkanımızı, yeni meclis üyelerimizi seçeceğiz. Bizlere düşen yeni görev alacak arkadaşlarımıza da aynı uyum içerisinde çalışma şansı tanımaktır. Ben yerel seçimlerin ülkemize, ilimize, ilçemize hayırlı olmasını, sizlerden de hakkınızı helal etmenizi diliyorum." dedi.

Başkan Gürbüz, konuşmasının ardından tüm meclis üyelerine ve daire müdürlerine plaket takdim etti.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE